zondag 1 maart 2015

10 facts about me - Blogging Challenge #1

Heey lieve lezers! Laatst rondde Naomi op haar blog een hele leuke challenge af: de Blogging Challenge. En omdat ik 'm heel leuk vond heb ik besloten hem over te nemen! Ik zal elk weekend een deel van de challenge posten, en vandaag dus het eerste deel.

















Dit is de hele challenge, dat kunnen jullie dus verwachten de komende weekenden :)

  1. Twijfelkont  Ik ben echt een enorme twijfelaar (heb ik van m'n moeder...). Bij super veel beslissingen die ik moet maken twijfel ik tussen het een of ander. Heel lastig! Ik zie ook heel vaak de nadelen van dingen in, waardoor ik bang ben om iets te beslissen.
  2. Perfectionist Om nog maar een karaktereigenschap van me te geven: ik ben ook heel erg perfectionistisch. Ik wil gewoon alles wat ik doe perfect hebben. Niet heel handig, omdat ik daardoor voor heel veel dingen super veel tijd kwijt ben. Maar gelukkig heeft het ook een positieve kant, omdat ik wel vaak dingen serieus afmaak!
  3. Latijn en wiskunde Dit zijn mijn lievelingsvakken op school. De lessen zijn Chill, de leraren geven goed les en weten alles en het is zo logisch. Perfect bij mijn analytische hersenen. Waarschijnlijk verklaren heel veel mensen me nu voor gek, maar ach :) 
  4. Hempjes Elke dag draag ik een hemd. Of het zomer of winter is, warm of koud, ik kan er niet zonder. Zonder hemd ben ik niet compleet haha! Dan voel ik m'n buik tegen mijn huid drukken als ik zit, niet fijn!
  5. Thee Eigenlijk het enige wat ik drink als ik thuis ben is thee. Een paar jaar geleden dwong mijn moeder me om thee te drinken, want dat zou gezellig zijn, en nu drink ik niet anders meer! Het is lekker warm, er zijn verschillende smaakjes, je krijgt er water van binnen en bevat haast geen calorieën. Ideaal! 
  6. Patat! Ja dat is absoluut mijn favoriete eten. Gelukkig heb ik niets te klagen, want we eten thuis twee keer per week patat! Lekker van die dunne knapperige Franse mini frietjes, heaven! 
  7. Hartig Wat betreft snoepen zweer ik bij hartig. Af en toe een stukje chocolade vind ik prima maar met een hele chocoladereep verleid je me niet. Geef mij maar een bak met chips of zoutjes, dan is na een paar minuten de bodem in zicht haha! 
  8. Bad Verder kan ik ook echt niet zonder bad. Het is zo lekker warm en relaxt. Het liefst zou ik elke dag in bad gaan! En als je buikpijn hebt is het ook ideaal.
  9. Wekker Elke ochtend als ik naar school moet zet ik 3 wekkers: eentje om kwart voor 7, een om 7 uur en een om kwart over 7. Een soort sluimer effect dus. 
  10. Blogjes lezen Als laatst lees ik elke ochtend in bed een paar blogs. Ik vind dat altijd heerlijk, het is echt mijn ultieme wakker worden! Al heeft het misschien wel te maken met het feit dat ik haast mn bed niet meer uit kom.. 
Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen, deze random feitjes. 
Xx Lisanne 

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!
    Heee, ik heb je genomineerd voor de 'Versatile Blogger Award'.
    Link: http://p0cketfullofsunshine.blogspot.nl/2015/02/the-versatile-blogger-award.html#comment-form
    Ik hoop dat je hem doet! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je Naomi's challenge overneemt! Zelf ben ik ook een echte perfectionist, wat soms wel in mijn nadeel speelt ...Wiskunde is ook mijn favoriete schoolvak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik irriteer me vaak aan anderen omdat zij niet zo zijn hihi.

      Verwijderen
  3. Leuke challenge! Ik ben zelf ook best wel perfectionistisch, nogal lastig soms.. En mijn lievelingsvak is ook wiskunde, gewoon lekker sommen maken, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Super leuk deze challenge! Ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik ga 'm ook doen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!