zaterdag 7 maart 2015

Versatile blogger award


En toen werd ook ik genomineerd voor een award: de Versatile blogger award! Namelijk door deze lieve meid: Ruth. De award is niet zo bekend, maar dat maakt natuurlijk niet uit :)   

Het idee van deze award is dat je 7 feitjes van jezelf deelt en 15 leuke blogs nomineert. Maar wat betekent versatile eigenlijk? Ik had geen idee, dus daarom zocht ik het op! Het is onder andere Engels en betekent zoiets als: veelzijdig. Heel positief dus! En het is ook een Italiaans woord met dezelfde betekenis. (ooit zou ik best Italiaans willen leren, als ik tijd had..) Natuurlijk zocht ik, als gymnasiast, het ook even op in mijn Latijn woordenboek. En ja hoor, ook nu betekent het weer veelzijdig.

*lees de volgende alinea niet als je onder de 16 bent*
Tja en toen ik het gewoon bij google intypte kwam er ook een bijzondere onverwachte betekenis langs, ahum. Het is blijkbaar ook een term in de seksuele hoek. Misschien kan je het zelf wel bedenken nu je de betekenis weet.. Het is namelijk iemand die ‘neemt’ en ‘genomen wordt’.

Maar laten we terug gaan naar de award!
7 feiten, tja, ben ik de enige die dit een beetje saai vind? Ik had laatst al 10 feitjes gedeeld, in deze post. Hier dan nog een paar:
·         Ik ben 1.68 m lang. Niet erg groot dus. Zeker bij mijn lange mannelijke klasgenoten, dan val ik dus niet op.
·         Mijn voeten zijn nog heel mooi recht, waar ik best blij mee ben!
·         Elke week heb ik een blaar, doordat ik bij ballet een uur op spitzen dans.. (Hierdoor verpest ik sowieso mijn voeten :()
·         Ik zit dus op ballet, sinds mijn 6e. Al bijna 10 jaar dus, wauw!
·         In totaal heb ik maar 3 paar schoenen. Een paar 3-jaar oude laarzen, van die leren nep uggs. Een paar simpele gympen, maar wel van suèdeleer gemaakt, met een zool die 0 vering bevat. En mijn nieuwe hoge gympen met aan de binnenkant lekker zacht bont. Natuurlijk heb ik ook teenslippers en sloffen, maar dat telt niet ;)
·         Mijn handen zijn mini. Heel fijn bij het pianospelen maar niet heus :(
·         Het liefst draag ik elke dag een spijkerbroek, hemdje en gebreide trui. Lekker comfy!

Zo, dat waren toch weer wat feitjes!

Als laatst nomineer ik nog een paar andere blogs, die natuurlijk allemaal lekker veelzijdig zijn ;)
http://www.littlekeystohappiness.com/  


Als je geteld hebt, zul je gezien hebben dat het er geen 15 waren, maar kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, al zeg ik het zelf!

grote kans dat je net geteld hebt hoeveel blogs het dan wel waren ^^

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

xx Lisanne
 

5 opmerkingen:

  1. Leuke weetjes! Ik heb redelijk grote handen, dus dat is dan weer positief voor het pianospelen. Maar soms had ik ze toch wat kleiner gewild, haha! Zo gaaf dat je ballet doet, dat is echt een droom van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feitjes, ik heb ook redelijk kleine handen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat je al tien jaar ballet danst, dat is wel al erg lang! Ik ben even groot trouwens, haha, misschien één of twee centimeter gegroeid, dat kan ook nog. Super lief dat je me hebt getagd, ik ga hem overnemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!