woensdag 25 februari 2015

Favorites: telly & music



Hoi lieve allemaal! Zoals de titel van deze post al verklapt vertel ik jullie vandaag wat mijn favoriete programma’s en muziek zijn. Veel tv keek ik niet en tot voor kort luisterde ik helemaal geen muziek meer, maar daar is verandering in gekomen!

bron
Eigenlijk kijk ik alleen op vrijdag avond tv. Dat is even mijn rust avondje, dan kan ik lekker relaxen en niks doen. En dat komt mooi uit, want vaak is er vrijdag avond wel een programma dat ik leuk vind. Afgelopen weken keek ik elke vrijdag Wie is de mol? terug (want donderdag heb ik ballet). Niet dat ik goed ben in de mol voorspellen, ik heb dan ook echt geeen idee. Laatste aflevering verdacht ik Rik en Chris, maar misschien zit ik er helemaal naast! Als Wie is de mol? is afgelopen ga ik waarschijnlijk The Voice Kids kijken. Kindjes die zingen zijn zo cute <3

Ook luisterde ik helemaal geen muziek meer. Of ik zat boven huiswerk te maken, en met muziek kan ik me slecht concentreren, of ik zat beneden. Tot een vriendin zei dat ik Mighty Oaks moest luisteren. Dit is een bandje van 3 mannen die allemaal gitaar spelen en zingen. Een beetje country muziek dus. En I like it! Er zit echt een heerlijke flow in hun muziek waar ik lekker vrolijk van word. Volgens mij draai ik het nu bijna elke dag en het blijft heerlijk :)

 

Dankzij diezelfde vriendin heb ik The Piano Guys ontdekt. Ze coveren allerlei leuke liedjes, vaak met piano en een strijkinstrument. De clipjes zijn ook prachtig om te zien: ze zijn met muziekinstrumenten en al in de natuur gemonteerd, die perfect past bij de sfeer van het liedje. Zo lovely, zeker als je wat pianospel kan waarderen!



Ik denk dat het nog een hele tijd duurt voor ik op deze muziek uitgekeken ben!

Lieve groetjes, Lisanne


P.S. Bijna vergeten! Als je een beetje (Franse) vakantiesfeer wilt opdoen, kijk dan naar Gort à la Carte (op uitzending gemist). In dit programma nemen ze een kijkje in de Franse keuken.

4 opmerkingen:

  1. wat mooi zeg die piano guys! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vindt ik Mighty Oaks niet zo goed, maar The piano guys spelen zo te zien wel leuke liedjes na!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mighty Oaks :D Ik kende het liedje al, en ik vind het echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mol, jajajajaah! ThePianoGuys zijn idd supergaaf! Ik ontdekte ze een halfjaar terug en vind ze nogsteeds geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!