maandag 16 februari 2015

Kleine update: touwtjespringen en blogschema

Hoii mensen! Nog maar een paar weekjes en dan is het alweer voorjaarsvakantie! De laatste weekjes zijn heerlijk rustig (afgezien van een kcv werkstuk maken) dus ik geniet van leuke dingetjes na school.
bron

Vorige week maandag begon ik aan de Jump Rope Challenge. Ik had die challenge al eerder op mijn blog genoemd, maar de motivatie om eraan te beginnen kwam maar niet… En ik ben erachter gekomen dat ik ook heel slecht ben ik een challenge vol te houden. Na maar liefst 3 keer stopte ik al. Dat gaat lekker dus! Maar ik wil m toch weer oppakken, omdat ik heel graag mijn conditie iets wil opschroeven! (en volgens internet train je je boven- én onderlichaam, krijg je sterkere armspieren en stevigere billen, wie wil dat nou niet haha, bron)

Ook heb ik de laatste tijd lekker met HTML geprutst. Ik heb mijn datumkopje gecustomised en ben erachter gekomen hoe ik mijn foto’s op de goede breedte krijg. De aankomende tijd wil ik ook de kopjes in de sidebar aan de rechterkant veranderen. Langzaam maar zeker kom ik er wel :) Ohja, en ik wil zelf een header ontwerpen, misschien heb ik daar wel tijd voor in de voorjaarsvakantie!

De eerste week na de voorjaarsvakantie ga ik naar Rome met school! Daar heb ik super veel zin in. Maar… jammer genoeg moeten we wel over ons gekozen onderwerp in groepjes van 2 presenteren in Rome. Al is het wel heel gaaf om het bouwwerk, waar je je zo in verdiept hebt in het echt te zien! Voor 19 februari moeten we een werkstuk over ons onderwerp maken en die ’s avonds presenteren aan de ouders en eigenlijk vind ik dat ook wel leuk!

Als laatst wil ik jullie even meedelen dat ik weer een tijdje een bijbaantje heb! Namelijk Latijn bijles geven. Vorig jaar heb ik dat ook gedaan en dat was een hele leuke ervaring (en ik kreeg geld ^^). Nu mag ik dat weer doen dus dat is chill! Het is ook dit keer weer aan een brugger, zo cute haha.

Ohja, ik plaats elke week op maandag, woensdag en vrijdag een post op mijn blog. Af en toe zal er ook op een andere dag een extra artikel online komen.


Ik hoop dat jullie het ook heerlijk rustig hebben!

Liefs, Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk die jump rope challenge! Ik heb zelf ook een springtouw liggen maar krijg de regelmaat er niet in. Misschien wel goed aan een challenge mee te doen. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die challege. Hopen dat je het volhoudt. En gefeliciteerd met je bijbaantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg die challenge! En hoe gaaf dat je naar Rome gaat!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb laatst ook een springtouw gekocht, wil er mee beginnen als het buiten wat lekkerder weer is! En super leuk dat je naar Rome gaat, het is zo'n mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je naar Rome gaat met school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat HTML goed lukt bij je! Ik ben benieuwd naar je verdere lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gaaf dat je naar Rome gaat ♥ Ik doe momenteel de butt challenge en Blogilates maandkalender. Het voelt altijd zo goed als je met HTML wat geprobeerd heb en dan lukt het :) Tenminste, dat gevoel heb ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in Rome! Ik ga daar volgend jaar ook heen met school ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!