maandag 9 februari 2015

Ik vind bloggen leuk!



Hoi allemaal!
Ik blog nu al iets meer dan een maand. Het heeft voor best een grote verandering in m’n leven gezorgd en ik wil jullie graag vertellen hoe ik het tot nu toe ervaar!
  

bron 
Ik maakte mijn blog aan op 4 januari, dit jaar. Ik las altijd al heel veel blogs en het leek me ook heel leuk om zelf een blog te hebben, waar ik mijn eigen verhaal kwijt kon. Natuurlijk wist ik wel dat het heel wat tijd zou kosten, dus heel lang stelde ik het uit. Tot de laatste dag van de Kerstvakantie (lekker tactisch, ik had beter aan het begin kunnen beginnen haha). Toen besloot ik toch een blog te starten, I only live once ;)

bron 
Het was ook zeker waar dat bloggen best veel tijd kost, maar wat is het toch heerlijk! Ik had 2 weken na de kerstvakantie mijn toetsweek en mijn blog bijhouden heeft me echt door de toetsweek heen gesleept. Het was gewoon een beloning als ik ’s avonds weer een leuk stukje mocht schrijven of kon sleutelen aan de lay-out van mijn blog.

Wel kwam ik erachter dat HTML best wel heel erg lastig is. Ik dacht dat de meeste dingen niet heel moeilijk zouden zijn omdat er veel tutorials op internet staan. Maar op een of andere manier luistert blogger niet altijd naar mijn CSS codes -.- Gelukkig begin ik het al een beetje onder de knie te krijgen en snap ik al beter hoe ik om moet gaan met de HTML sjabloon.

Wat ik nu ook snap zijn alle notitieboekjes die ik altijd op blogs tegenkwam. Ik kan thuis ook niet meer zonder haha. Ik sleep nu een notitieboekje door het hele huis, zodat ik altijd wat kan opschrijven. Ik heb mijn fotografietalent nog niet helemaal gevonden. Dat komt mede doordat ik geen goede camera heb. Nu maak ik dus nog foto’s met mijn mobiel. Ook hebben wij nergens een wit oppervlak in huis…

Het fijnste aan bloggen vind ik dat ik mijn eigen persoonlijke dingen kan delen. Ik vind het heerlijk om leuke tekstjes te schrijven en na te denken over leuke quotes. Door de dingen te typen onthoud ik ze zelf ook beter :) Ook vind ik het super om lieve reacties te lezen! De tijd die ik eraan kwijt ben is het dus zeker waard.


Hoe vond jij bloggen in het begin?

xx Lisanne
 

8 opmerkingen:

  1. Ik herken het helemaal met de html codes haha. Dan heb ik de code er in staan, wil hij niet opslaan en staat er dat er iets fout is. Terwijl de code het dan bij iedereen doet, behalve bij mij. Ik vond bloggen in het begin en nu nog steeds heel leuk:) Leuk artikel om te lezen! Liefs<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blog nu ongeveer een jaartje met nog steeds heel veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het heel spannend om voor het eerst te bloggen. Het enige wat ik dacht was eigenlijk : is dit nu eigenlijk wel interessant . Maar dan keek ik op andere blogs en die deden ook zo'n soort artikelen haha :) ik ben nu al iets langer als een jaar bezig en vind het nog steeds erg leuk!
    Love, Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te horen dat je het bloggen zo leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nu ook pas een maandje bezig en mij bevalt het ook heel goed.
    Wat opstartproblemen en het is altijd even ontdekken waar je interesse ligt, waar je over wilt gaan schrijven, en hoe het gaat worden. Of andere mensen het ook een beetje leuk vinden, en of je het zelf leuk vind.
    Goed, ik ga je volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke blog heb je zeg! Het inspireert me! :)
    Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg herkenbaar! Ik vind het soms ook best lastig om zelf de HTML-code te veranderen. Elke keer een foutmelding, totdat het eindelijk werkt (en je je opeens heel gelukkig voelt, haha)
    M'n blog heeft pas een nieuwe lay-out, dus inmiddels weet ik al wat meer van HTML.

    Ik blog nu iets meer dan een maand, en vind het tot nu toe erg leuk!

    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!