zondag 4 januari 2015

Small piece of wisdom #1

Hoii,

Even een kleine update:
Ik ben druk bezig met mijn blog opstarten.
Ik ben erachter gekomen dat html best wel heel erg ingewikkeld is.
En ik probeer nu mijn blog aan te sluiten bij bloglovin'
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13408863/?claim=tjydyg3z597">Follow my blog with Bloglovin</a>
Als het goed is kan je me nu volgen :)

Op dit moment heb ik al hele leuke ideetjes voor de lay-out van mijn blog, het gaat alleen even duren voor alles gelukt is ;)

Een 'small piece of wisdom' (wijze uitspraak) voor vandaag uit grootmoeders tijd: Geduld is een schone zaak.

Groetjes,
Lisanne

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat je van je lay-out gaat maken! Het ziet er al erg mooi uit! En inderdaad ja, geduld is een erg schone zaak! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je me even een mailtje willen sturen (blogradianto@gmail.com) dan kan ik je de Jump Rope Challenge doorsturen! (Ik vind je e-mailadres hier namelijk nergens.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!