maandag 12 januari 2015

Grote schoonmaak

Zo zag mijn whiteboard er dus uit na een paar maanden gebruiken. En zo zag mijn hoofd van binnen er ook uit… Tijd voor een grote schoonmaak dus!


Eerst heb ik alles eraf gehaald: 
Ik haalde mijn leeuwmagneetjes eraf… En één van de leeuwtjes was plotseling bijna onthoofd… Oops. Einde leeuwtje.
En toen was het tijd om ‘m weer netjes in te richten. Links boven hang ik altijd mijn rooster, dat vind ik handig bij het tas inpakken. Daarnaast heb ik het rooster van mijn toetsweek geschreven (die volgende week maandag al begint!) Omdat ik alles altijd heel precies wil hebben heb ik de plaatjes op de millimeter recht gehangen haha. De 2 magneten heb ik van mijn Griek gekregen, het meisje waarbij ik heb geslapen tijdens mijn uitwisseling van Griekenland :)

En ja, waarschijnlijk is het wel duidelijk waar ik van hou: ballet en hondjes.


Maken jullie ook eens in de zoveel tijd een schone lei?

xx Lisanne 

7 opmerkingen:

  1. Ja, anders word mijn hoofd een beetje vol inderdaad ;) Fijne blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar dit! Ik heb onlangs mijn prikbord ook helemaal leeggehaald en grote schoonmaak gemaakt! Leuk, die leeuwenmagneetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het dan zo lekker om alles helemaal strak te hebben! En dankje, die kreeg ik bij een uitnodiging van een bruiloft, heel creatief :)

      Verwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je zo'n magneetbord hebt waarop je je planning maakt. Ik werk ook altijd met planningen alleen zitten deze in mijn hoofd, maar zo'n magneetbord vind ik wel echt een top idee!

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, de precieze planningen doe ik ook ik mijn hoofd, die heb je altijd bij je :)

      Verwijderen
  4. Heel erg herkenbaar! Ik vind het niet leuk als mijn prikbord overvol staat!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!