maandag 26 januari 2015

Wie ben ik?


Heey lieve mensen,
Ik heb al een tijdje deze blog, maar het is er nog steeds niet van gekomen mezelf voor te stellen. Bij deze doe ik dat dus (joepie, 4 d’s, alliteratie dus ^^).

Mijn naam is Lisanne en ik ben 16 jaar oud. Op school doe ik gymnasium en ik zit in de 5e klas. Dat klinkt echt al enorm oud! Maar ik voel me eigenlijk een paar jaartjes jonger, en vaak schatten mensen mij ook jonger in haha.
Mijn twee grootste hobby’s zijn klassiek ballet en piano spelen. De foto hierboven weerspiegelt dus een heel groot deel van mij :) Elke balletles geniet ik weer van het bewegen op de muziek en het vergeten van alle gedachten die in m’n hoofd rondspoken. In het pianospelen kan ik alle negatieve emoties kwijt, dus als ik boos ben reageer ik m’n agressie af en als ik verdrietig ben speel ik een droevig stuk. Als ik vrolijk ben lukt het me dan ook minder om goed te spelen…
Wat ik wil gaan studeren weet ik nog niet, er is gewoon zoveel keus! Omdat ik perfectionistisch ben werk ik voor school heel hard en haal ik ook voor alles goede cijfers. (Als je hulp nodig hebt met een vak mag je me altijd mailen!) Ik kan dus nog alle kanten op.
De structuur van talen en stijlfiguren vind ik heel interessant, dus die zal je wel af en toe langs zien komen. Als je een leuke woordgrap tegenkomt hoor ik het graag!

Het doel van deze blog is het ontdekken van mezelf. Door persoonlijke posts en wijsheden te delen hoop ik dat ik beter ga snappen wat ik nou écht leuk vind, dat ik ontdek wat ik nou eigenlijk geloof. En natuurlijk is het leuk om jullie een beetje te betrekken in mijn leven :)

Vanaf nu kun je dit ook vinden bij het tabblad ‘About me’.

Als je nog iets wilt weten, stel je vraag dan gerust in de comments!

Groetjes,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Dansen is zo leuk, zelf doe ik street jazz, maar ballet vind ik ook ongeloofelijk mooi. En jij kunt op spitzen dansen? Hoe gaaf! Het lijkt me best moeilijk, maar ook echt leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je piano speelt! Misschien kun je eens iets laten horen op je blog? =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa dat lijkt me ook heel leuk, ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik een goede video maak :)

      Verwijderen
  3. Mooie foto. Ik vind het heel erg knap als mensen aan klassiek ballet doen. Het ziet er altijd heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!