zaterdag 3 januari 2015

Welkom ~ Bienvenu ~ Wilkommen ~ Welcome


Hoi allemaal!
Welkom op mijn blog: small pieces of wisdom. Al een hele tijd had ik zin om een blog te hebben, artikeltjes te schrijven en me bezig houden met de lay-out van een blog. Nu is het net 2015 geworden, dus een mooi moment om mijn wens echt waar te maken!
Er zit natuurlijk ook een gedachte achter de naam van mijn blog. Ik ben van plan veel persoonlijke stukjes te schrijven. Jullie krijgen dan steeds iets meer te weten van mij en mijn leven, iets meer wisdom dus ;) Ook wil ik de aankomende tijd ontdekken wie ik zelf nou echt ben en ik denk dat mijn blog daarbij gaat helpen.

Genoeg gepraat, jullie zien vanzelf wel wat artikeltjes voorbij komen. Ik probeer er voor nu 2-3 per week te posten.

Groetjes,
Lisanne

P.S. Ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in verschillende talen, maar ik blog gewoon Nederlands
P.P.S Ik wil wel graag anoniem blijven, dus mijn gezicht zullen jullie niet zien langskomen (voorlopig in ieder geval)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!