woensdag 7 januari 2015

Resulations


Daar zijn we dan, alweer bijna een week in 2015. Op de fiets struikel je over de hardlopers, die het jaar goed te beginnen en hun overtollige kilootjes proberen kwijt te raken. Ook ik heb elk jaar wel een paar goede voornemens en vandaag deel ik die (misschien een beetje laat) met jullie.

Pilates
Dit probeer ik elk jaar weer opnieuw… En het is ook wel heel rustgevend om je even te focussen op je ademhaling en tegelijk je buikspieren te trainen. Maar aan de andere kant is daar het slaaptekort, de beruchte concurent. Ik heb me voorgenomen na de toetsweek (eind januari) te starten, I can do this!

Conditie
Ook moet ik echt mijn conditie verbeteren, want na 4 minuten snel fietsen hijg ik al als een karrenpaard. Een goede manier moet ik nog bedenken. Om een beginnetje te maken ga ik de Jump Rope Challenge doen, geïnspireerd door Britt, van de blog Radianto. Ik ben heel beniewd of ik het volhoud, ik zal jullie op de hoogte houden!

Zeggen wat ik wil zeggen
Wauw, dat klinkt vaag. Maar dit is wel mijn laatste serieuze voornemen voor dit jaar. Ik heb gewoon best wel vaak dat ik iets wil zeggen, maar dat ik dan uiteindelijk toch niks zeg omdat ik me al heb omgedraaid of ik denk dat de ander het niet interessant vind. Daardoor vallen er best vaak stiltes als ik met anderen praat… Ook stel ik vragen vaak maar niet, terwijl mensen dat juist heel leuk kunnen vinden. Hier ga ik dus hard aan werken dit jaar!
The new year means nothing if you're still in love with your comfort zone. #motivation
Bron


Deze quote kwam ik tegen op pinterest en oo, wat is die waar. Ik heb alleen wel een groot probleempje, want ik ben 'deeply in love' met mijn comfortzone.

Ik wens jullie allemaal veel succes om uit jullie comfortzone te stappen!

xx Lisanne

2 opmerkingen:

  1. 'Zeggen wat je wilt zeggen' Hmm.. Voor mij is dit ook best een lastige. Je zwijgt puur omdat je niet saai wilt klinken en denkt dat ze niet gaan luisteren. Tja, hier ga ik ook eens aan werken, veel succes meid! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zeggen wat ik wil zeggen komt me bekend voor. Durf daarom ook niet zo snel op iemand af te stappen in een nieuwe groep. Leuke blog heb je!
    Liefs, Marlon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!