woensdag 28 januari 2015

H&M Favorites



H&M, de winkel waar ik de meeste kleding koop. Stiekem denk ik dat 60-70% van mijn kleding van de H&M is… Natuurlijk heb ik de H&M app op m’n mobiel staan en laatst zat ik weer te smullen van alle leuke nieuwe kleren. Kijk je mee wat ik leuk vond?




Dit jack vind ik heel gaaf. Ik weet helemaal niet of ‘ie bij me past. Maar de kleuren en print zijn wel heel sjiek!  

En die jeans, die zou best welkom zijn in mijn kledingkast. Op dit moment heb ik echt een broekentekort. M’n heupen zijn de afgelopen  half jaar gegroeid in de breedte, waardoor ik nu 4 broeken niet meer goed pas. Dit is een hele mooie broek, van 94% katoen! Jammer genoeg hing deze niet bij ons in de H&M.



Deze trui heb ik ook in de winkel gezien en gepast en hij zat héérlijk! Alleen… het grijze stiksel aan de voorkant zat scheef. En daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht. Stiekem baal ik wel een beetje want hij zat lekker relaxt, hij was warm en past zo goed bij elke broek. Dus als ik eentje tegenkom met een recht stiksel is die van mij!

Deze sport bh is ook mooi. Als ik weer ga hardlopen zou ik er wel zo een willen. Deze is toevallig high support, wat ik helemaal niet nodig heb... Maar dat neemt niet weg dat 'ie niet mooi is ;)

Het vest in het midden heeft een beetje dezelfde stijl als de sport bh. Grijs met zwart, leuk!

Nu ik alles naast elkaar heb gezet valt het best mee hoeveel leuks ik gezien heb. Eigenlijk valt het wel een klein beetje tegen.. Gelukkig zit ik nog lang niet zonder kleren ;)
Ik zag vooral wat leuke dingen bij de sportcollectie. En, hoe kan het ook anders, dat waren vooral grijs gemêleerde kleren haha.
 
Hebben jullie een hele lange wishlist?

xx Lisanne

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lijst heb je samengesteld! Die jeans staat ook op de mijne, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ik hou van H&M! Dat jasje is superleuk :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw die broek is inderdaad heel mooi! :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh erg mooi lijstje!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier!